اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید وامی قطره‌چکانی برای بازنشستگان | سهم ناچیز بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد و خراسان رضوی از وام ۳۰ میلیونی ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریباً تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب‌مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم
سرخط خبرها

درباره حادثه آتش سوزی که توله سگ‌های بازیگوش باعث آن شدند

  • کد خبر: ۹۱۵۲۴
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
درباره حادثه آتش سوزی که توله سگ‌های بازیگوش باعث آن شدند
۶ توله سگ در بازیگوشی عصرگاهی یک خانه را در همت آباد مشهد سوزاندند.

محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ نمی‌دانست اول دود را استنشاق کرده یا داغی آتش به تنش نشسته است. اما خوب می‌دانست همین که چشمانش را باز کرده، خود را در جهنمی سرخ و سوزان دیده بود. اولین واکنش گریختن به سمت خروجی خانه بود و موقعی که توی حیاط می‌پرد، زمین هم می‌خورد که دست و پایش زخمی می‌شود. اطلاع دیرهنگام به آتش نشانی و دور بودن منطقه از سطح شهر، همه دست به دست هم می‌دهند تا آتش هر آنچه در خانه بوده را ببلعد و خاکستر کند.

آتش سوزی سگی!

آتش نشان‌ها زمانی به محل رسیدند که آتش تمام خانه را دربرگرفته بود و فرد زخمی از آتش مثل دانه‌های اسپند بالا و پایین می‌پرید و همین که چشمش به مأموران افتاد، با استرس و ترس فریاد می‌زد: بچه هایم را نجات دهید، بچه هایم سوختند. امدادگران با شنیدن این جملات تکان دهنده، بی محابا دل به آتش زدند. خیلی زود جوش وخروش آتش کم شد و سرد شد، اما عملیات جست و جوی آتش نشانان برای یافتن کودکان گرفتار در آتش بی نتیجه بود.

آتش سوزی سگی!

نجاتگران کلافه از پیدا نکردن کودکان، از خانه خارج شدند که در این لحظه صاحب خانه به همراه یک سگ سیاه، خودشان را به درون خانه سیاه و دودگرفته انداختند و تازه مشخص شد که منظور این مرد، ۶ توله سگ بوده که همگی در این حادثه تلف شده بودند.

بررسی‌های اولیه با توجه به اظهارات صاحب خانه نشان داد که او در منزل خواب بوده و این توله سگ‌ها در حال بازیگوشی بوده اند. احتمالا ناگهان به بخاری کوچک بدون دودکش وسط پذیرایی خورده و بخاری را واژگون کرده اند.

آتش سوزی سگی!

سقوط بر روی میلگرد‌ها

در حادثه‌ای دیگر دیروز صبح آتش نشانان با دریافت گزارش سقوط فردی از ارتفاع و فرو رفتن میلگرد به پشت ران، خود را به بولوار سیدرضی رساندند.
با حضور نجاتگران در محل مشخص شد حادثه برای نگهبان یک پروژه ساختمانی رخ داده و این فرد به دلایل نامعلومی از ارتفاع سقوط کرده است. علیرضا رحیمی، افسر نگهبان آتش نشانی که در محل حضور داشت با مشاهده فرو رفتن عمقی میلگرد در پشت ران این نگهبان جوان، به منظور پیشگیری از خون ریزی احتمالی که می‌توانست جان این فرد را به خطر بیندازد، دستور بریدن میلگرد را داد. آتش نشانان پس از بریدن میلگرد، فرد مصدوم را با همان وضعیت تحویل تکنیسین‌های اورژانس دادند تا با انتقال به بیمارستان در اتاق عمل، با انجام جراحی ادامه میلگرد از پای این فرد خارج شود.

نجات زن از میان دود و آتش

دیروز ظهر اهالی منطقه وکیل آباد حدفاصل بولوار‌های هاشمیه و هنرستان، با مشاهده خروج دود از یک منزل ویلایی موضوع را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد اعلام کردند.
آتش نشانان با حضور در محل متوجه شدند حادثه در زیرزمین یک منزل ویلایی دوطبقه رخ داده است که هنگام وقوع حادثه زنی در طبقه اول خواب بوده است، او زمانی متوجه حادثه می‌شود که دود تمام خانه را به تسخیر خود درآورده زن به علت ترس به پشت بام فرار می‌کند.

آتش نشانان با تقسیم به دو گروه به سراغ زن و آتش می‌روند. نجاتگران با استفاده از اکسیژن تراپی زن را به خیابان منتقل می‌کنند که با توجه به اکسیژن تراپی نیازمند انتقال به بیمارستان نمی‌شود. اما گروه بعدی به زیرزمین رفته و حریق را خاموش می‌کنند.
در این حادثه خسارت زیادی به این واحد مسکونی وارد شده، اما علت وقوع آتش سوزی مشخص نشده که تحقیقات در این باره آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->